Treść strony - Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności Strona internetowa Urzędu Gminy w Wielgiem
Urząd Gminy w Wielgiem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Urzędu Gminy w Wielgiem.
- Data publikacji strony internetowej: 2006-01-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-07-20
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Zamieszczone na stronie w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań Urzędu Gminy w Wielgiem.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-30
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Wiesław Zając.
- E-mail: wzajac@wielgie.pl
- Telefon: +48 54 289 73 80
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Wójt Gminy Wielgie
- Adres: ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie
- E-mail: gmina@wielgie.pl
- Telefon: +48 54 289 73 80
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie:
Do budynku prowadzą 2 wejścia, wejście frontowe (od ul. Starowiejskiej) oraz o z tyłu budynku z wjazdem od ulicy Starowiejskiej oraz ul. Krótkiej. Przy wejściu z tyłu budynku znajduje się podjazd dla wózków. Na parterze budynku wyznaczono pomieszczenie nr 1 do obsługi osób z niepełnosprawnością. Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. Na parkingu przed budynkiem oraz z tyłu budynku wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych oznaczone przy pomocy znaku pionowego oraz oznakowania poziomego. Do budynku i pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Zapewniono kontrastowe oznaczenie schodów w budynku. W urzędzie nie ma pętli indukcyjnych.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
- podwyższony kontrast
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie